Մասնագիտական ինժեներական ծառայություններ ճանապարհային օբյեկտների, այդ թվում՝ ավտոկայանատեղերի, լուսավորության համակարգի, լուսացույցների համակարգի, բենզալցակայանների, ճանապարհային նշանների համակարգի, հետիոտնային և հեծանվային օբյեկտների, ինչպես նաև խաչմերուկների նախագծման համար:
Օբյեկտներ, որոնք ճիշտ նախագծման դեպքում կնվազեցնեն "խցանումների" առաջացման ռիսկերը և զգալիորեն կբարձրացնեն ընդհանուր տրանսպորտային անվտանգությունը:
Ճանապարհային ցանցերը անհրաժեշտ են ռեսուրսների, առևտրի և շարժունակության կառավարման համար, ինչը, իր հերթին, մեծապես ազդում է երկրի տնտեսական զարգացման վրա: Բայց սպասարկման դժվարությունները, այդ ճանապարհների բազմազան և պատահական ծանրաբեռնվածությունը (խցանումներ, վթարների բարձր մակարդակ ունեցող հատվածներ, անհարմար տրանսպորտային հանգույցներ և հանգուցալուծումներ) հաճախ հանդիսանում են տնտեսության զարգացումը դանդաղեցնող պատճառների երկար շղթայի մեկնարկային կետը: Պատճառն այն է, որ ճանապարհներ կառուցելիս մոռանում են ուղեկցող ճանապարհային օբյեկտների նախագծման մասին։ Չնայած ընդհանուր ճանապարհային տրանսպորտային համակարգի շրջանակներում նման տարրերի գրագետ ձևավորումը թույլ է տալիս ապագայում, արդեն շահագործման ընթացքում, զգալիորեն նվազեցնել "խցանումների" ռիսկերը և զգալիորեն բարձրացնել ընդհանուր տրանսպորտային անվտանգությունը:
Խնդիր.քաոսային կայանող մեքենաներն ուղղակիորեն ազդում են ճանապարհների թողունակության վրա:
Լուծում.առանձին կայանատեղիների և ավտոկայանատեղերի առկայությունը զգալիորեն նվազեցնում է խցանումների առաջացման խնդիրները (ինչպես քաղաքներում, այնպես էլ ավտոմայրուղիների վրա):
Բարդություններ. սխալ նախագծված կայանատեղին կամ ավտոկայանատեղը կարող է միայն վատթարացնել իրավիճակը (օգտագործման ինտենսիվության սխալ հաշվառում, կայանման սխալ անկյուն, անհասկանալի նավիգացիա, հետիոտնային երթևեկության հաշվառման բացակայություն, սխալ ջրահեռացում և այլն):
Խնդիր.տրանսպորտային և հետիոտնային հոսքերի կարգավորման բացակայությունն ուղղակիորեն ազդում է վթարների ավելացման և ճանապարհների խցանումների առաջացման վրա:
Լուծում.պատշաճ նախագծված և կազմաձևված երթևեկության կարգավորման լուսացույցային համակարգեր:
Բարդություններ. լուսացույցների շահագործման ռեժիմների սխալ կարգավորումը (օրինակ՝ առանց հաշվի առնելու հոսքերի ինտենսիվությունն ու ուղղությունը, ինչպես նաև առանց հաշվի առնելու այլ լուսացույցների աշխատանքը) ենթադրում է անվտանգության վատթարացում և նոր խցանումների առաջացում:
Խնդիր.տրանսպորտի քանակի անընդհատ աճի պատճառով խաչմերուկները դառնում են խցանումների առաջացման հիմնական պատճառներից մեկը։
Լուծում.ճանապարհների պատշաճ նախագծված խաչմերուկը, հաշվի առնելով ճանապարհային երթևեկության բոլոր պարամետրերը, թույլ կտա անվտանգ և առանց խցանումների կառավարել տրանսպորտային և հետիոտնային հոսքերը:
Բարդություններ.հոսքերը բաժանելու անհնարինությունը, տեսանելիության անհրաժեշտ հեռավորությունը չպահպանելը, ճանապարհի լայնացման անհնարինությունը, բարդ ձևի հարթակը՝ այս ամենը ազդում է ինչպես երթևեկության ընդհանուր անվտանգության, այնպես էլ տեղամասի թողունակության վրա:
Խնդիր.ապահովում է ինչպես հետիոտների, այնպես էլ վարորդների տեղաշարժի անվտանգությունը օրվա մութ ժամերին
Լուծում. Ճանապարհային լուսավորության համակարգի ներդրում
Բարդություններ.հաշվի առնելով տեղանքի տեսակը և առանձնահատկությունները, լուսավորության նորմերը՝ կախված մայրուղիների դասից և ծածկույթների տեսակից, լուսավորության սխալ հաշվարկ, լուսավորության հենարանների սխալ ընտրություն, դրանց տեղադրման վայրը, լուսատուների տեղադրման սխալ բարձրությունը, էլեկտրաէներգիայի տնտեսական և ռացիոնալ սպառումը, համակարգի սպասարկման և կառավարման հարմարավետությունը:
ավտոկայանատեղեր և կայանատեղիներ
ԱԼԿ կետեր
լուսացուցային օբյեկտներ
ճանապարհային նշանների համակարգ
Ճանապարհային լուսավորության համակարգ
հեծանվային արահետներ
մայթեր
խաչմերուկներ
ճանապարհային անվտանգության տարրեր
հենապատեր
Մենք հասկանում ենք, որ ճանապարհային օբյեկտների նախագծման կարևորությունն իր կարևորությամբ համեմատելի է բուն ճանապարհի նախագծման հետ, քանի որ ճանապարհատրանսպորտային համակարգի բոլոր տարրերը փոխկապակցված են:
Ճանապարհային օբյեկտների նախագծման ժամանակ մեր ինժեներները նախագծում միշտ ներառում են ինժեներական համակարգերի և կառույցների օպտիմալ տեղակայման ընտրություն:
Մեր ընկերությունը ճանապարհաշինության շուկայում է ավելի քան 60 տարի, և այս ամբողջ ընթացքում նախագծումը հանդիսանում է մեր հիմնական ծառայություններից մեկը: Հայաստանում չկան մարզեր կամ շրջաններ, որոնց համար մեր ինժեներական թիմը չի իրականացրել ճանապարհների և փողոցների նախագծեր, ինչպես նաև կարիք չկա նշելու ամբողջ երկիրը իրար կապող մայրուղիների մասին (օրինակ՝ Հյուսիս-Հարավ մայրուղին):
Մենք անընդհատ կատարելագործվում ենք և զարգացնում մեր մասնագիտական գործունեությունը. Օրինակ, նախագծերի հեղինակային հսկողության ժամանակ մեր թիմը նշումներ է կատարում բոլոր ստացված մեկնաբանությունների վերաբերյալ, և հետագա նախագծերում հաշվի է առնում ստացված տեղեկատվությունը: Բացի այդ, մեր ինժեներները կանոնավոր կերպով հետևում են ճանապարհաշինության ոլորտում տեխնոլոգիական փոփոխություններին, մեթոդաբանություններին, նոր զարգացումներին և «նոու-հաու» մոտեցմանը, ինչպես նաև կիրառում դրանք նախագծերում: Սա թույլ է տալիս մեզ պատվիրատուին հնարավորություն ընձեռել կառուցել ավելի անվտանգ, դիմացկուն, ավելի մատչելի և, միևնույն ժամանակ, ավելի որակյալ ճանապարհներ, փողոցներ և տրանսպորտային կառույցներ: